Jump to content

Snajder ♣

Members
  • Content Count

    173
  • Joined

  • WSN Points

    4560
  • Last visited

  • Days Won

    1

Snajder ♣ last won the day on December 18 2019

Snajder ♣ had the most liked content!

Community Reputation

5 You have no value, no one knows you !

About Snajder ♣

  • Rank
    Junior
  • Birthday 09/20/2001

Contact Methods

  • Instagram
    -
  • Facebook
    https://www.facebook.com/dragos.pintilie.583

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Topile , Județul Iași

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. salutikes , cine mă avea la prieteni pe contul vechi de steam să imi dea add pe contul nou deoarece am lvl 0 :3 steamcommunity.com/id/snajderNR1
  2. Seat a publicat primul teaser video cu noua generație Leon. Modelul producătorului spaniol va fi prezentat în 28 ianuarie și va prelua o parte dintre elementele de interior ale noului Volkswagen Golf. SEAT pregătește o nouă generație Leon. În ultimele luni, modelul de clasă compactă a fost surprins în timpul testelor desfășurate pe circuitul de la Nurburgring sau pe drumurile publice, însă reprezentanții producătorului iberic nu au oferit detalii cu privire la noua generație. Acum, constructorul spaniol a publicat primul teaser video și primele informații referitoare la noul Leon. Modelul de clasă compactă va fi prezentat în 28 ianuarie, vânzările urmând să debuteze în cursul anului viitor. Pentru noul Leon, Seat a pregătit faruri cu design modificat și cu o semnătură restilizată. De asemenea, stopurile au acum o formă diferită, integrează lumini dinamice de semnalizare și sunt unite cu o baghetă luminoasă. În plus, teaserul video pregătit de Seat scoate în evidență și viitoarele lumini de întâmpinare atent ascunse în carcasele oglinzilor. La interior, Seat propune o planșă de bord inspirată de cea a noului Golf. În cadrele care apar în teaserul video observăm un nou instrumentar digital de bord și un ecran central orientat către șofer. Deși imaginea cu interiorul este una întunecată, cel mai probabil, cele două ecrane vor fi "unite" de același surport vitrat. Totodată, pe tunelul median își face apariția același selector de viteze minuscul care a debutat pe noul Golf. Sistemul de iluminare ambientală va fi și el unul complet nou. Gama de motorizări a noului Seat Leon va include atât unități pe benzină, cât și versiuni diesel. Totodată, producătorul spaniol va oferi și două variante plug-in hybrid, sistemele urmând să fie preluate din gama noului Volkswagen Golf. Modelul producătorului german este disponibil în versiuni plug-in hybrid de 204 CP și 245 CP.
  3. Mercedes și Bosch au anunțat un proiect-pilot prin care vor să testeze comportamentul mașinilor autonome în cadrul unui serviciu de ride-hailing. Proiectul se va desfășura în orașul american San Jose, iar flota va cuprinde vehicule Mercedes-Benz Clasa S. Din 2017, Mercedes și Bosch colaborează pentru a dezvolta o tehnologie care să permită circulația mașinilor complet autonome și fără șofer. Cele două companii caută un sistem pregătit pentru producție care poate fi încorporat în diferite tipuri de autovehicule. Nemții au anunțat acum un proiect-pilot în orașul american San Jose, prin care vor să testeze comportamentul unor mașini autonome în cadrul unei aplicații de ride-hailing. Aflate sub supravegherea unui șofer de siguranță, mașinile autonome vor circula între zona de vest a orașului și centru, de-a lungul mai multor artere principale. Inițial, serviciul va fi disponibil unui grup restrâns de utilizatori, iar aceștia vor folosi o aplicație dezvoltată de Daimler Mobility AG pentru a rezerva o călătorie cu autovehiculele autonome Mercedes Clasa S, dintr-un punct de preluare determinat și până la destinație. Atât Mercedes, cât și Bosch vor să obțină mai multe date cu privire la modul în care mașinile autonome pot fi integrate într-un sistem de mobilitate intermodal care include servicii de transport în comun și car-sharing.
  4. Skoda introduce motorul pe benzină de 1.5 litri TSI de 150 CP pe modelele Kamiq și Scala. Totodată, cehii au pregătit și pachetul opțional Sport Chassis Control. În momentul lansării noilor Skoda Kamiq și Scala, cea mai potentă motorizare pe benzină disponibilă în oferta producătorului ceh era cea de un litru și 115 CP. Acum, constructorul din Mlada Boleslav introduce în ofertă motorul pe benzină de 1.5 litri TSI. Motorul cu patru cilindri oferă 150 de cai putere și 250 Nm, iar conform reprezentanților Skoda, acesta va putea fi comandat atât cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, cât și cu o transmisie automată cu șapte rapoarte. Skoda Kamiq echipat cu motorul de 1.5 litri TSI și transmisie manuală va accelerea de la 0 la 100 km/h în 8.3 secunde (8.4 secunde pentru varianta cu transmisia DSG), iar viteza maximă anunțată de producătorul ceh va fi de 213 km/h. Consumul mediu mixt calculat conform standardului WLTP va fi cuprins între 5.4 și 6.7 litri/100 de kilometri. Odată cu noul motor, Skoda introduce pe Kamiq și pe Scala și pachetul opțional Sport Chassis Control. Acesta propune două setări pentru amortizoare și o gardă la sol mai mică cu 15 milimetri.
  5. Grupul PSA (Peugeot-Citroen-Opel) și Alianța Fiat-Chrysler au anunțat că au aprobat oficial fuziunea, care va fi finalizată în cel mult 15 luni. Noul constructor promite că nu va închide nicio uzină. Grupul PSA Peugeot-Citroen și Alianța Fiat-Chrysler au anunțat la sfârșitul lunii octombrie că au decis să fuzioneze, însă tranzacția avea nevoie de acordul consiliilor de administrație ale celor doi mari constructori pentru a merge mai departe. La aproape două luni distanță, cei doi constructori au anunțat oficial că vor fuziona, iar procedura urmează să fie finalizată într-un inverval cuprins între 12-15 luni după aprobarea instituțiilor de reglementare. Carlos Tavarez, actualul CEO al Grupului PSA, a primit un mandat de 5 ani ca CEO al noului constructor. De asemenea, consiliul de administrație al noului constructor va fi alcătuit din 11 membri, dintre care 5 vor fi nominalizați de Grupul PSA, iar 5 de Alianța Fiat-Chrysler. Nicio uzină nu va fi închisă Pentru moment, comunicatul comun de presă menționează doar două aspecte importante cu privire la modul în care vor colabora cei doi constructori. În primul rând, producătorii anticipează că vor reduce costurile cu 3.7 miliarde de euro pe an prin investiții comune în "platforme, familii de motoare și noi tehnologii" fără să fie nevoie să închidă vreo uzină. În al doilea rând, peste două treimi din numărul total de mașini vândute de noul constructor vor fi produse pe două platforme, cu vânzări de câte 3 milioane de unități pe an. Una dintre platforme va fi dedicată mașinilor mici (cel mai probabil, platforma CMP a Grupului PSA), iar a doua modelelor compacte și de dimensiuni medii (oferită, cel mai probabil, de Fiat-Chrysler). Detaliile concrete despre proiectele comune vor fi însă comunicate ulterior, după ce fuziunea va fi aprobată de autorități. Expansiune regională Un alt avantaj al fuziunii este expansiunea geografică a noului constructor. Fiat-Chrysler acționează în special pe piața nord-americană, în timp ce Grupul PSA are o prezență solidă în Europa. În urma fuziunii, noul grup va genera 46% din venituri din Europa și 43% din venituri din America de Nord. Alianța Fiat-Chrysler deține branduri precum Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Maserati, Abarth, Ram, Lancia și Chrysler, în timp ce Grupul PSA sosește la "nuntă" cu Peugeot, Citroen, DS și Opel, ultimul fiind cunoscut în Marea Britanie drept Vauxhall. Cifrele noului producator pe scurt Noul constructor rezultat în urma fuziunii are o evaluare bursieră de circa 42 de miliarde de euro și produce circa 8.7 milioane de mașini anual. Astfel, acesta va deveni al patrulea constructor auto din lume, în condițiile în care Grupul Volkswagen, Toyota și Alianța Renault-Nissan produc circa 10 milioane de unități anual. De asemenea, noul constructor va avea venituri anuale de circa 170 de miliarde de euro și va fi al treilea la nivel mondial după acest criteriu. Via Grupul PSA, Alianța Fiat-Chrysler
×
×
  • Create New...